Zgłoszenia na Intercamp trwają!

intercamppl
Już tylko niewiele ponad 2 tygodnie pozostały do końca rejestracji na Intercamp 2015, który odbędzie się w dniach 22-25 maja w Nysie. A przecież nikt na pewno nie chce przegapić możliwości uczestnictwa w tym wyjątkowym międzynarodowym wydarzeniu, kiedy odbywa się tuż obok nas! No i – jak na gospodarzy przystało – musimy się przecież godnie zaprezentować i odpowiednio przyjąć gości z całej Europy i nie tylko.

Zachęcamy Was zatem do jak najszybszych zgłoszeń. A dla tych, dla których to pierwsza międzynarodowa impreza i którzy zgubili się trochę w gąszczu regulaminowych opisów „co gdzie jak”, prezentujemy skrócony przewodnik.


Przede wszystkim – termin zgłoszeń na Intercamp 2015 mija 31 grudnia 2014 r.!!!! I nie ma co liczyć, że znajdą się potem wolne miejsca bądź zostanie on przedłużony. To impreza, na którą chętnych jest zawsze więcej niż miejsc.
Do tego dnia trzeba nie tylko wysłać formularz zgłoszeniowy, ale też wykonać zadanie przedzlotowe i zebrać potrzebne opinie i potwierdzenia. Trzeba zatem wziąć się za to już teraz!!!

A jak to zrobić?

Po pierwsze – zadanie przedrajdowe. Każdy patrol powinien nakręcić krótki (2-3 min) filmik, podczas którego zaprezentuje się w konwencji rycerskiej. Przyłóżcie się – to jedno z głównych kryteriów kwalifikacji na Zlot!!! Oceniane będzie Wasze zaangażowanie, pomysłowość i „rycerski duch”. Filmik powinien zostać zamieszczony na YouTube, a link do niego przesłany na adres: beata.szymanska@zhp.net.pl po tym, jak prześlecie już formularz i komplet pozostałych dokumentów.

Po drugie – formularz zgłoszeniowy. Dostępny jest tutaj lub na stronie www.intercamp.zhp.pl w zakładce „zgłoszenia”. Formularz wypełnia się i przesyła online.

Po trzecie – opinia chorągwianego pełnomocnika ds. zagranicznych. Pozytywna opinia jest konieczna dla Waszego zakwalifikowania na zlot. Jeśli zgłaszacie się i potrzebujecie opinii, prześlijcie z wyprzedzeniem prośbę o to na adres opolska@zhp.pl.

Po czwarte – potwierdzenie opłacenia składek. Warunkiem formalnym akceptacji zgłoszenia jest opłacenie składek członkowskich za min. 3 kwartały 2014 r. Musicie przedstawić takie potwierdzenie – przekaże Wam je komendant lub skarbnik hufca.
Opinie i potwierdzenia musicie przesłać na adres beata.szymanska@zhp.net.pl podając nazwę patrolu, hufiec i chorągiew, również do dnia 31 grudnia.

UWAGA! Nie musicie w tym momencie podawać imiennego składu Waszych patroli!!! Wystarczy liczba osób!

A teraz garść szczegółów organizacyjnych:

1) W zlocie mogą brać udział harcerze w wieku 12-17 lat (przy czym ta dolna granica może być nieco elastyczna) w patrolach liczących od 5 do 15 osób (łącznie z opiekunem).
2) Koszt udziału w zlocie dla polskich patroli wynosi 150 zł (w przypadku wpłaty do 20 lutego) lub 180 zł (w przypadku wpłaty do 31 marca). Obejmuje ono wpisowe na zlot, wyprawkę oraz koszty organizacyjne polskiego kontyngentu.
Zachęcamy Was jednocześnie do śledzenia naszej strony – dla patroli, które zaangażują się w goszczenie skautów, którzy będą chcieli zostać u nas dłużej, pojawią się znaczące zniżki i bonusy :)
3) Patrolowy musi być osobą pełnoletnią, z co najmniej otwartą próbą przewodnikowską, posługującą się językiem angielskim.

Wszystkie szczegóły znajdziecie na stronie www.intercamp.zhp.pl

Międzynarodowa przygoda jeszcze nigdy nie była bliżej! Zapraszamy!!!