Konkurs na funkcję Pełnomocnika Komendanta Chorągwi ds. BŚP

Komenda Chorągwi Opolskiej ZHP ogłasza konkurs na Pełnomocnika Komendanta Chorągwi ds. Betlejemskiego Światła Pokoju.Jeśli chcesz:sprawdzić się w organizacji wydarzenia
Czytaj dalej

Harcmistrzyni Maria Magdalena Pobóg – Lenartowicz nową Komendantką Chorągwi!

Wczoraj w Sali Orła Białego Urzędu Marszałkowskiego w Opolu obradował V Nadzwyczajny Zjazd Chorągwi Opolskiej. Został on zwołany w celu wyboru
Czytaj dalej

Zostało już tylko 5 godzin na oddanie głosu na Dom Harcerza w Opolu!

Środowisko opolskie Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej wraz ze Stowarzyszeniem Przyjaciół Harcerstwa wpierającym drużyny Związku Harcerstwa Polskiego działające w naszym mieście ubiegają
Czytaj dalej

V Zjazd Nadzwyczajny Chorągwi Opolskiej

Informujemy, że Komisja Rewizyjna Chorągwi Opolskiej zwołała na dzień 4 listopada 2017 r. V Zjazd Nadzwyczajny Chorągwi Opolskiej ZHP w
Czytaj dalej

Warsztaty w Chorągwi Opolskiej

Z przyjemnością informujemy, że w przyszłym miesiącu, zgodnie z zapowiedzią z czerwca br., odbędą się dwie formy organizowane przez chorągwiany
Czytaj dalej

Terminy zbiórek ChKSI

Informujemy o wyznaczonych nowych terminach zbiórek Chorągwianej Komisji Stopni Instruktorskich. Odbędą się one w dniach: 3 października, 7 listopada oraz 5 grudnia
Czytaj dalej

Nowy motyw strony!

Przez ostatnich kilka tygodni Zespół Promocji i Internetu pracował nad zmianą dotychczasowego motywu strony Chorągwi Opolskiej. W dniu dzisiejszym dumnie prezentujemy
Czytaj dalej

Zbiórka wyborcza dla wyboru delegatów Chorągwi Opolskiej na XL Zjazd ZHP

Informujemy o zwołaniu przez Komendę Chorągwi zbiórki wyborczej na dzień 30 września 2017 roku w Nysie. Podczas zbiórki zostaną wybrani delegaci na
Czytaj dalej

Zasady rejestracji form HAL 2012

29 maja ukazał się komunikat nr 3/2012 w sprawie zasad rejestracji form wypoczynku w czasie HAL 2012.
Określa on zasady rejestracji wszystkich form organizowanych w czasie wakacji letnich tj. w dniach 30.06-2.09.2012.
Organizatorzy wszelkich form wypoczynku organizowanego w ramach HAL 2012 mają obowiązek dokonać rejestracji wyjazdu w chorągwi najpóźniej na 28 dni przed jego rozpoczęciem. Końcowej rejestracji w Kuratorium Oświaty dokonuje komenda chorągwi najpóźniej na 21 dni przed dniem rozpoczęcia wypoczynku.

Zgodnie z rozporządzeniem MEN, rejestracji podlegają wszelkie formy wypoczynku (biwaki, rajdy, zloty, obozy oraz formy dochodzeniowe typu Nieobozowej Akcji Letniej, wakacje w mieście itp.) organizowane w czasie wakacji, tzn. w dniach 30 czerwca – 2 września 2012 roku. Rejestracji podlegają również formy zaczynające się przed tym terminem, które kończą się w czasie wakacji letnich oraz te które rozpoczynają się w terminie przed 2 września nawet jeśli kończą się po terminie wakacji szkolnych.
Dojazd wliczany jest w czas trwania wypoczynku – czas trwania rozpoczyna się od chwili wyjazdu i kończy z chwilą powrotu. Należy to uwzględnić w polisach ubezpieczeniowych.
Każda forma wypoczynku musi mieć kadrę o kwalifikacjach wskazanych przez MEN.
Przy rejestracji w komendzie chorągwi wnoszona jest odpłatność z tytułu obsługi finansowej HAL 2012, zgodnie z uchwałą komendy chorągwi nr 32/I/2011 z dnia 6.10.2011 w sprawie ustalenia opłaty finansowej za obsługę HAL i HAZ organizowanych w roku 2012.
Wysokość opłaty finansowej wynosi:
a) 2,50 zł za każdy dzień i każdego uczestnika kolonii i obozów organizowanych w kraju oraz poza jego granicami
b) 1,25 zł za każdy dzień i każdego uczestnika rajdów, biwaków, zlotów i innych form rejestrowanych w uproszczonej procedurze, za wyjątkiem wyjazdów zagranicznych trwających dłużej niż 5 dni.
Opłata nie dotyczy uczestników kursów drużynowych, przewodnikowskich i instruktorskich, organizowanych w oparciu o standardy kształcenia obowiązujące w ZHP oraz zatwierdzonych pod względem merytorycznym w Komendzie Chorągwi.

Pozostałe szczegóły w komunikacie nr 3/2012

Create Account



Log In Your Account