Nowy motyw strony!

Przez ostatnich kilka tygodni Zespół Promocji i Internetu pracował nad zmianą dotychczasowego motywu strony Chorągwi Opolskiej. W dniu dzisiejszym dumnie prezentujemy
Czytaj dalej

Zbiórka wyborcza dla wyboru delegatów Chorągwi Opolskiej na XL Zjazd ZHP

Informujemy o zwołaniu przez Komendę Chorągwi zbiórki wyborczej na dzień 30 września 2017 roku w Nysie. Podczas zbiórki zostaną wybrani delegaci na
Czytaj dalej

Zbiórka Komendantów Hufców

Informujemy o zwołaniu przez Pełnomocnika Naczelnika ZHP ds. Chorągwi Opolskiej phm. Grzegorz Krzyśków zbiórki z Komendantami Hufców na dzień 6.09.2017
Czytaj dalej

Nowy termin spotkania ChKSI

Chorągwiana Komisja Stopni Instruktorskich informuje, że następne spotkanie odbędzie się 12 września o godzinie 16:30 w siedzibie Komendy Chorągwi przy
Czytaj dalej

Przyszłość zaczyna się dzisiaj, nie jutro!

To wezwanie do szerszego spojrzenia na otaczający nas świat i podjęcia prawdziwych działań. Przez 11 dni przyszłorocznych wakacji więcej niż
Czytaj dalej

ZLOT Chorągwi Opolskiej ZHP

Od dzisiaj w sprawach związanych ze Zlotem prosimy kontaktować się pod adresem zlot@opolska.zhp.pl
Czytaj dalej

Zapraszamy na WKPP!!!

Widzicie logo?
A więc domyślacie się o co chodzi???


Zgadliście!

W dniach 15 – 17 oraz 22 – 24 marca 2013 roku odbędzie się:

WĘDROWNICZY KURS PIERWSZEJ POMOCY w PRASZCE!!!


Startujemy: 15 marca o 18:00 w Praszce (wkrótce dokładniejsza lokalizacja)

Warunki przyjęcia na kurs: 16 lat (rocznikowo), zgoda rodziców (niepełnoletni), członkostwo w ZHP, opłacone składki harcerskie
Termin zgłoszeń i wpłat: 8 marca 2013 roku

Koszt: 80zł

Wpłata na:
98 8269 0007 2000 0000 0723 0001
Hufiec ZHP Praszka
ul. Boczna 4
46 – 320 Praszka
(w tytule imię i nazwisko uczestnika)

Jak się zgłosić?: wystarczy wypełnić i wysłać ankietę
https://docs.google.com/forms/d/1bwyLXtvrIep2VnZufV8UM3dCsqAozbfnvLE7i2_6p1U/viewform

Co zapewniamy?: niezapomnianą atmosferę, dużo przydatnej wiedzy, znakomitą kadrę instruktorską, obiad w obie soboty kursu, wrzątek 24h/dobę, nocleg w warunkach biwakowych

Co zabrać?: regulaminowe umundurowanie harcerskie, obuwie zmienne, ubranie do „działania w terenie”, śpiwór, karimatę, jedzenie na śniadania i kolacje, notatnik + długopis, mnóstwo pozytywnej energii!

Na kursie można zdobywać status IP.
Zgłoszenia dla kadry pomocniczej – za pośrednictwem formularza elektronicznego, dostępnego pod adresem:
https://docs.google.com/forms/d/1Fjjm5I_6vONGmy-8oFddWjUVe_clr5RuLKGBxaTAz30/viewform
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.

KONTAKT: Aleksandra Antoniewicz
tel: 667522828

Do zobaczenia w Praszce!!!

comments
  • Link, pod którym ma znajdować się formularz dla uczestników, jest logo Harcerskiej Szkoły Ratowniczej.

  • Druhu/Druhno „Q”, polecam skopiowanie linku i wklejenie go do przeglądarki zamiast klikania w niego:) Zadziała:)

  • Create Account



    Log In Your Account