Konkurs na funkcję Pełnomocnika Komendanta Chorągwi ds. BŚP

Komenda Chorągwi Opolskiej ZHP ogłasza konkurs na Pełnomocnika Komendanta Chorągwi ds. Betlejemskiego Światła Pokoju.Jeśli chcesz:sprawdzić się w organizacji wydarzenia
Czytaj dalej

Harcmistrzyni Maria Magdalena Pobóg – Lenartowicz nową Komendantką Chorągwi!

Wczoraj w Sali Orła Białego Urzędu Marszałkowskiego w Opolu obradował V Nadzwyczajny Zjazd Chorągwi Opolskiej. Został on zwołany w celu wyboru
Czytaj dalej

Zostało już tylko 5 godzin na oddanie głosu na Dom Harcerza w Opolu!

Środowisko opolskie Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej wraz ze Stowarzyszeniem Przyjaciół Harcerstwa wpierającym drużyny Związku Harcerstwa Polskiego działające w naszym mieście ubiegają
Czytaj dalej

V Zjazd Nadzwyczajny Chorągwi Opolskiej

Informujemy, że Komisja Rewizyjna Chorągwi Opolskiej zwołała na dzień 4 listopada 2017 r. V Zjazd Nadzwyczajny Chorągwi Opolskiej ZHP w
Czytaj dalej

Warsztaty w Chorągwi Opolskiej

Z przyjemnością informujemy, że w przyszłym miesiącu, zgodnie z zapowiedzią z czerwca br., odbędą się dwie formy organizowane przez chorągwiany
Czytaj dalej

Terminy zbiórek ChKSI

Informujemy o wyznaczonych nowych terminach zbiórek Chorągwianej Komisji Stopni Instruktorskich. Odbędą się one w dniach: 3 października, 7 listopada oraz 5 grudnia
Czytaj dalej

Nowy motyw strony!

Przez ostatnich kilka tygodni Zespół Promocji i Internetu pracował nad zmianą dotychczasowego motywu strony Chorągwi Opolskiej. W dniu dzisiejszym dumnie prezentujemy
Czytaj dalej

Zbiórka wyborcza dla wyboru delegatów Chorągwi Opolskiej na XL Zjazd ZHP

Informujemy o zwołaniu przez Komendę Chorągwi zbiórki wyborczej na dzień 30 września 2017 roku w Nysie. Podczas zbiórki zostaną wybrani delegaci na
Czytaj dalej

Granatowa przygoda!

Lubicie wyzwania, stawiacie sobie poprzeczkę coraz wyżej, pewnym krokiem idziecie przed siebie? Chcecie patrzeć dalej, sięgać głębiej, cały czas się rozwijać? Potrzebujecie inspiracji, nowej dawki energii, motywacji, a przy okazji chcielibyście podnieść swoją wiedzę i umiejętności, przydatne w pracy z drużyną? Szukacie wyjątkowej instruktorskiej przygody?

Zapraszamy Was na wyprawę drużynowych „Granatowa wyprawa – krok na szczyt!”. To wyjątkowa okazja do spotkania najbardziej wyróżniających się drużynowych z naszej chorągwi – tych, którzy mogą być wzorem zaangażowania, dobrej pracy z drużyną, prawdziwymi przewodnikami na szlaku harcerskiej przygody. Tych najlepszych, wskazanych przez komendantów hufców, na podstawie oceny ich śródrocznej pracy. Podczas wyprawy będziecie mogli spotkać się z innymi drużynowymi, wymienić doświadczeniami, zdobyć nową wiedzę i umiejętności – a z drugiej strony sami przeżyć przygodę, sprawdzić się w działaniu – i to nie martwiąc się o organizację, finanse i dzieci zagubione w lesie:)

Termin: 28.08 – 2.09.
Miejsce: Masyw Śnieżnika
Koszt: 0 zł (TOTALNE ZERO!)

Chcemy wyróżnić najlepszych drużynowych, podziękować Wam za całoroczną pracę i dostarczyć Wam energii do działania w nadchodzącym roku harcerskim. Uczestnicy wyprawy nie ponoszą w związku z tym żadnych opłat!

Co w programie:
– warsztaty, które rozwiną Was harcersko, instruktorsko, i nie tylko!
– wędrówka po szlakach i nie-szlakach masywu Śnieżnika
– dwudniowa gra przygodowa
– międzynarodowe spotkanie, czyli skauci „na żywo”
– spotkania z inspirującymi ludźmi i z kadrą instruktorską z naszej chorągwi i nie tylko

Uczestnicy mają zagwarantowane:

– przejazdy z miejsca zamieszkania

– wyżywienie i noclegi
– ubezpieczenie
– wyprawkę uczestnika
– atrakcyjny program

– moc wrażeń i garść inspiracji

Warunki uczestnictwa:
W wyprawie mogą wziąć udział drużynowi (po 2 z każdego hufca), zarekomendowani przez komendanta hufca.
Ponadto każdy komendant hufca może wskazać dodatkowo 2 osoby na listę rezerwową (będą one mogły wziąć udział w biwaku w razie niewykorzystania puli miejsc przez inne hufce).

Uczestnicy powinni:
– pełnić aktualnie funkcję drużynowego
– mieć minimum otwartą próbę pwd.

Decyzję o wyborze podejmuje właściwy komendant hufca.
Kartę zgłoszenia wypełniają drużynowi – kandydaci do wyprawy.

Po zakwalifikowaniu uczestnicy otrzymają karty uczestnika.



Przedsięwzięcie współfinansowane ze środków FIO 2012.

Create Account



Log In Your Account