Uchwała nr 13/2016 w sprawie: ustalenia opłaty finansowej dotyczącej przygotowania i obsługi HAL i HAZ organizowanych w roku 2017

HAL i HAZ

Komenda Chorągwi Opolskiej ZHP

Opole, dnia 23.11.2016r.

Uchwała nr 13/2016

Komendy Chorągwi Opolskiej ZHP z dnia 23 listopada 2016 roku w sprawie: ustalenia opłaty finansowej dotyczącej przygotowania i obsługi HAL i HAZ organizowanych w roku 2017.
Na podstawie § 60 ust. 2 pkt. 7 Statutu ZHP, Komenda Chorągwi Opolskiej ZHP, zgodnie z uzgodnieniami dokonanymi z komendantami Hufców z Chorągwi Opolskiej ZHP, uchwala co
następuje:
1. Wprowadza się opłatę finansową dotyczącą pokrycia kosztów komendy chorągwi związanych z przygotowaniem oraz obsługą letniego i zimowego wypoczynku, organizowanych przez jednostki organizacyjne z Chorągwi Opolskiej ZHP.
2. Opłata finansowa dotyczy pokrycia kosztów:
a. Przygotowania organizacyjnego,
b. Przeszkolenia kadry,
c. Realizacji zadań śródrocznych związanych z przygotowaniem HAL i HAZ,
d. Nadzoru nad przebiegiem HAL i HAZ,
e. Rozliczeniem form letniego i zimowego wypoczynku organizowanych przez jednostki
organizacyjne z Chorągwi Opolskiej ZHP.
3. Wysokość opłaty finansowej wynosi 3,00 zł za każdy rozpoczęty dzień i każdego uczestnika koloni, obozu lub zimowiska organizowanego w kraju lub poza jego granicami,
4. Opłata nie dotyczy uczestników kursów dla drużynowych, przewodnikowskich i instruktorskich
oraz innych form pracy z kadrą, organizowanych oparciu o standardy kształcenia obowiązujące w ZHP lub zasady wewnętrzne Chorągwi Opolskiej dotyczące planowej pracy z kadrą, które są zatwierdzone merytorycznie oraz organizacyjnie w Komendzie Chorągwi.
5. Określone niniejszą uchwałą zasady obowiązują w roku 2017.
6. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2017 roku.

Komendant
hm. Adam Mazguła

uchwala_13_2016